bibl feed

Anna Gustafsson Chen

Anna Gustafsson Chens diskussioner (10)

Besvarade diskussioner (10) Svar Senaste aktivitet
Eva Kronfält

"Ja, jag tänkte samma. Fast man kan ju fundera på om man har andra frågor man vill ..."

Anna Gustafsson Chen svarade 23 Nov på pinspiration - ett härligt sätt att mötas! Något för biblioteken?

8 24 Nov
Inlägg av Eva Kronfält
Eva Kronfält

"Skulle man inte kunna slå sig ihop några stycken och tillverka pins på svenska?"

Anna Gustafsson Chen svarade 16 Nov på pinspiration - ett härligt sätt att mötas! Något för biblioteken?

8 24 Nov
Inlägg av Eva Kronfält
Eva Kronfält

"Låter kul! De där små knapparna på olika språk som biblioteksföreningen tog fram v..."

Anna Gustafsson Chen svarade 16 Nov på pinspiration - ett härligt sätt att mötas! Något för biblioteken?

8 24 Nov
Inlägg av Eva Kronfält
Moniqa Norrgård

"Fast hon skriver väl inte att bibliotekarier är ett utdöende släkte utan att det f..."

Anna Gustafsson Chen svarade 27 Aug på Bibliotekarie - ett framtidsjobb eller ett utdöende släkte?

7 28 Sep
Inlägg av Lilla My
Lilla My

"Oj, vad jag känner mig okunnig här! Ska man sätta pictogram på böckerna för att fö..."

Anna Gustafsson Chen svarade 15 Jul på LL-knubbar - med pictogram - aldrig i livet!?!

3 23 Jul
Inlägg av Lilla My
Ake Nygren

"Mig stör de inte. Jag läser dem aldrig ändå."

Anna Gustafsson Chen svarade 28 Jun på Donationer eller Google Ads?

5 27 Jul
Inlägg av Anna-Stina Axelsson
Ake Nygren

"Mmm... och vår kurs i Word dök som en pannkaka... "

Anna Gustafsson Chen svarade 9 Apr på Open source, kommunal upphandling, manligt/kvinnligt...

2 9 Apr
Inlägg av Anna Gustafsson Chen
Daniel Andersson

"Nuförtiden känns det ju också som om en hel del böcker syftar tillbaka på äldre li..."

Anna Gustafsson Chen svarade 9 Apr på "Nytt butikskoncept lyfte försäljningen med 50 procent"

5 9 Apr
Daniel Andersson

"Något säger mig att om vi hade stora högar av böcker (samma titel alltså) och lade..."

Anna Gustafsson Chen svarade 22 Mar på "Nytt butikskoncept lyfte försäljningen med 50 procent"

5 9 Apr
Daniel Andersson

"Jag tycker det är ganska trevligt med biblioteksersättningen. Även om det inte bli..."

Anna Gustafsson Chen svarade 28 Feb på The Pirate Bay - ett folkbibliotek?

21 9 Mar
Inlägg av Lilla My

RSS

Om

Ake Nygren Ake Nygren skapade det här sociala nätverket påNing.

SENASTE NYTT FRÅN BLOGGOSFÄREN

Jackie Chan Adventures: Enter the Dark Hand av John Rogers, David Slack, Tomás Montalvo-Lagos, Anna Kernbaum & John Lo

Denna manga finns än så länge bara på engelska.Jackie Chan är en kinesisk skådespelare, regissör och sångare. Han är mest känd för sina kampsportsfilmer med inslag av komedi.En animerad TV-serie baserad på en fiktiv version av skådespelaren Chan ...

Om svenska bibliotek sett utifrån

BiblChatta med oss varje fredag 14.30

Mark your calendar!

Podcasts

Manusbiblioteket

Klicka på länken till själva referensresursen och följ med på webbsidanmedan du lyssnar!

Nyhetsbevakning via Agent 25

Det här är ingen köpguide

är på tapeten igen, som den ju är med hyfsat jämna mellanrum. Höstens snackis på området är förstås Thomas Anderbergs monumentala Alla är vi kritiker (Atlas), som också utgjorde utgångspunkt för ett seminarium om kritikens tillstånd på Bok & Bibliotek i Göteborg. Men om Anderbergs bok är en filosofisk-teoretisk bok om kritiken utan att för den skull vara kritik, så är de böcker som nu gör honom sällskap i ämnet snarare sådana som innehåller författares samlade kritiska verksamhet - en

© 2009   Skapad av Ake Nygren hos Ning.   Skapa ett eget socialt nätverk

Emblem  |  Rapportera en händelse  |  Integritet  |  Användarvillkor

Logga in för att chatta